[Ελλάδα]Θεσσαλονίκη:Με καράβι έφτασε στη Μηχανιώνα ο Άγιος Βασίλης!

Με καΐκι ήρθε σήμερα το μεσημέρι, παραμονή Πρωτοχρονιάς, στη Μηχανιώνα του δήμου Θερμαϊκού, ο Άγιος Βασίλης.

Μικροί κι μεγάλοι που είχαν μαζευτεί από νωρίς στο λιμάνι τον περίμεναν με ανυπομονησία καθώς στην σάκα του  είχε δώρα και γλυκά για όλους.

Το συγκεκριμένο έθιμο πραγματοποιείται στην περιοχή τα τελευταία χρόνια.
 wepost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]