Αρχιμηνιά και αρχιχρονιά ....στην Αστυνομία από τη μπάντα της 8ης Μεραρχίας!
Τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα έψαλε σήμερα η μπάντα της 8ης Μεραρχίας στο προσωπικό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου και της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων, για την υποδοχή του Νέου Έτους.
πηγή Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ηπείρου
πηγή Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ηπείρου



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.