Και η ΔΗΠΑΚ καταγγέλει τη στάση του Δήμου απέναντι στο φεστιβάλ της ΚΝΕ
Ο Δήμος Ιωαννίνων και το φεστιβάλ της ΚΝΕΑπό το 1975 το φεστιβάλ της
ΚΝΕ έχει καθιερωθεί ως ένα μείζον πολιτικό και πολιτιστικό
γεγονός. Στην πόλη μας πραγματοποιείται στις αρχές του Σεπτέμβρη εδώ και δεκαετίες στο
πάρκο Λιθαρίτσια.
Εν τούτοις, εφέτος η δημοτική αρχή αρνείται να παραχωρήσει το χώρο, προβάλλοντας
αστείες και ασύστατες αιτιολογίες. Στην ουσία πρόκειται για προσπάθεια παρεμπόδισης
(ανεπιθύμητης) πολιτικής δράσης.
Καταγγέλουμε την άρνηση και θεωρούμε ότι είναι πολύ κακό ξεκίνημα για τη νέα
δημοτική αρχή. Φοβούμαστε ότι προαναγγέλει τη στάση της απέναντι σε όσους αγωνίζονται
για τα δίκαια συμφέροντα του λαού και της νεολαίας.
Καλούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους, τις Γιαννιώτισσες και τους
Γιαννιώτες σε μαζική συμμετοχή στις εκδηλώσεις του φεστιβάλ την Παρασκευή 6 Σεπτέμβρη
και το Σάββατο 7 Σεπτέμβρη στο πάρκο Λιθαρίτσια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.