Αυγενάκης για αποχώρηση Καμμένου από την Κυβέρνηση (tweet)
Το σχόλιο του Γραμματέα της ΝΔ, στο twitter, για την αποχώρηση Καμμένου από τον κυβερνητικό
συνασπισμό των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ:
Τελικά δεν χρειάστηκε εγχείρηση για να αφήσει ο Πάνος την καρέκλα.
Η εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας, η λαϊκή κατακραυγή, ο δημόσιος αυτοεξεφτελισμός του εδώ και 4 χρόνια και η εξαγορά της πλειονότητας των βουλευτών του από τον ΣΥΡΙΖΑ στάθηκαν αρκετά.
συνασπισμό των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ:
Τελικά δεν χρειάστηκε εγχείρηση για να αφήσει ο Πάνος την καρέκλα.
Η εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας, η λαϊκή κατακραυγή, ο δημόσιος αυτοεξεφτελισμός του εδώ και 4 χρόνια και η εξαγορά της πλειονότητας των βουλευτών του από τον ΣΥΡΙΖΑ στάθηκαν αρκετά.
Τελικά δεν χρειάστηκε εγχείρηση για να αφήσει ο Πάνος την καρέκλα. Η εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας, η λαϊκή κατακραυγή, ο δημόσιος αυτοεξεφτελισμός του εδώ και 4 χρόνια και η εξαγορά της πλειονότητας των βουλευτών του από τον ΣΥΡΙΖΑ στάθηκαν αρκετά. pic.twitter.com/70gv0bHEQo— Lefteris Avgenakis (@l_avgenakis) 13 Ιανουαρίου 2019
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.