Αυγενάκης για αποχώρηση Καμμένου από την Κυβέρνηση (tweet)

​Το σχόλιο του Γραμματέα της ΝΔ, στο twitter, για την αποχώρηση Καμμένου από τον κυβερνητικό
συνασπισμό των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ:​

Τελικά δεν χρειάστηκε εγχείρηση για να αφήσει ο Πάνος την καρέκλα.
 Η εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας, η λαϊκή κατακραυγή, ο δημόσιος αυτοεξεφτελισμός του εδώ και 4 χρόνια και η εξαγορά της πλειονότητας των βουλευτών του από τον ΣΥΡΙΖΑ στάθηκαν αρκετά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]