Κάλεσμα του ΚΚΕ (μ-λ) για την πανεργατική απεργία 28/11
Το ΚΚΕ (μ-λ) καλεί τους εργαζόμενους και τους ανέργους να πάρουν μέρος μαζικά στην απεργία.Παίρνουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας. Απέναντι σε ντόπιο και ξένο κεφάλαιο, στις κυβερνήσεις του(προηγούμενες και σημερινή).
Ξεπερνάμε την ξεπουλημενη ηγεσία της ΓΣΕΕ που είναι ξεκάθαρα με την αστική τάξη.
Ξεδιαλύνουμε με τους κάθε λογής "φίλους" που θέλουν σωματεία μόνο για τις σφραγίδες χωρίς ζωντανές διαδικασίες των ίδιων των εργαζομένων.
Στέλνουμε το μήνυμα και στους λαούς των γειτονικών χωρών ότι οι λαοί και οι εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν.
Παλεύουμε για τα δικαιώματα μας και για την ειρήνη και φιλία των λαών.
Όλοι στο Εργατικό Κέντρο την Τετάρτη 28 Νοέμβρη στις 10:30.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.