ΝΔ:"Kάθε δυνατή προσπάθεια για να μην ισχύσει η εθνικά επιζήμια συμφωνία των Πρεσπών».

«Η Νέα Δημοκρατία από την πρώτη στιγμή τόνισε ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι εθνικά επιζήμια για την Ελλάδα. Για τον λόγο αυτό κατέθεσε τον Ιούνιο πρόταση δυσπιστίας στην κυβέρνηση.

Η εντελώς διαφορετική υποδοχή που επιφύλαξαν στο αποτέλεσμα του Σκοπιανού δημοψηφίσματος ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ επιβεβαιώ
νει δυστυχώς ότι η χώρα κυβερνάται από μια κυνική σύμπραξη ανθρώπων που αδιαφορούν για το εθνικό συμφέρον προτάσσοντας την παραμονή τους για λίγους ακόμη μήνες στις καρέκλες της εξουσίας.

Η Νέα Δημοκρατία θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην ισχύσει η εθνικά επιζήμια συμφωνία των Πρεσπών». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]