Θεσπρωτία: Λαθροϋλοτόμος εκτός από τα πεύκα ... "έκοψε" και το ρεύμα ..
Χθες το βράδυ στο Βασιλικό Θεσπρωτίας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ηγουμενίτσας, ένας 61χρονος ημεδαπός, διότι όπως καταγγέλθηκε, νωρίτερα είχε προβεί σε παράνομη κοπή πεύκων από αλσύλλιο στην περιοχή του Βασιλικού, προκαλώντας φθορές σε δύο κολόνες της Δ.Ε.Η., με αποτέλεσμα τη διακοπή ηλεκτροδότησης στην περιοχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.