Χώρος στάθμευσης στο Νοσοκομείο «Χατζηκώστα»

Χώρος στάθμευσης στο Νοσοκομείο «Χατζηκώστα»


Μια ακόμη παρέμβαση για την βελτίωση των υποδομών των μονάδων Υγείας, θα υλοποιήσει η Περιφέρεια Ηπείρου. Πρόκειται για την αποκατάσταση χώρου στάθμευσης στο Γενικό Νοσοκομείο «Χατζηκώστα». Συνολικού προϋπολογισμού 400.000 ευρώ, για το οποίο από την Οικονομική Επιτροπή αναδείχθηκε ανάδοχος η  ΓΙΓΕΚΑΤ Α.Τ.Ε.  αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου «Αποκατάσταση χώρου στάθμευσης Γενικού Νοσοκομείου Χατζηκώστα», προϋπολογισμού 400.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]