Ώρες αγωνίας για τον Βαγγέλη Γερμανό..
..Νοσηλεύεται διασωληνωμένος στον Ευαγγελισμό...Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» νοσηλεύεται ο δημοφιλής μουσικός Βαγγέλης Γερμανός...
Σύμφωνα με πληροφορίες, αρχικά εισήχθη στο νοσοκομείο για χειρουργική επέμβαση και στη συνέχεια υπήρξε επιδείνωση της υγείας του.
πηγη
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.