Της κακογουστιάς το κάγκελο…
Του Παναγιώτη Αποστόλου απο το "Κόκκινο Πιπέρι"
Στην περσινή επίσημη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας “άστραψε” η κακογουστιά των Βουλευτίνων μας! Η ενδυματολογική τους εμφάνιση ήταν άθλια!
Νόμιζαν πως πήγαιναν σε γάμο ή σε βαφτίσια! Αλλά και για εκεί πολύ τους πάει! Νόμιζε ο καθείς ότι πήγαιναν σε πανηγύρι με κρασί χύμα και αρνάκι στη λαδόκολλα!
Αυτές όμως μας κυβερνούν! Αυτές νομοθετούν! Αυτές διαφεντεύουν τις ζωές μας!
Δείτε τες, με τα φρου – φρου και τα αρώματα!
Στην περσινή επίσημη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας “άστραψε” η κακογουστιά των Βουλευτίνων μας! Η ενδυματολογική τους εμφάνιση ήταν άθλια!
Νόμιζαν πως πήγαιναν σε γάμο ή σε βαφτίσια! Αλλά και για εκεί πολύ τους πάει! Νόμιζε ο καθείς ότι πήγαιναν σε πανηγύρι με κρασί χύμα και αρνάκι στη λαδόκολλα!
Αυτές όμως μας κυβερνούν! Αυτές νομοθετούν! Αυτές διαφεντεύουν τις ζωές μας!
Δείτε τες, με τα φρου – φρου και τα αρώματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.