Πρέβεζα:Αναβίωσε και φέτος το γλέντι στην εκκλησία του Άι Γιάννη του Ριγανά

Ένα έθιμο που τηρούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια οι κάτοικοι του Μύτικα αναβίωσε και φέτος την τρίτη μέρα του Πάσχα στο εκκλησάκι του Άι Γιάννη του Ρηγανά, στην Πρέβεζα, αμέσως μετά το τέλος της θείας λειτουργίας. Στα παλιότερα χρόνια οι κάτοικοι μιας περιοχής με παράδοση στην κτηνοτροφία συναντιόντουσαν την συγκεκριμένη μέρα στο εκκλησάκι και έστηναν τη γιορτή με ότι διέθετε ο κάθενας. Η συνήθεια αυτή έγινε πλέον ένα αγαπημένο έθιμο και οι κάτοικοι του Μύτικα το αναβίωσαν και φέτος, παρουσία και επισκεπτών με εκλεκτούς μεζέδες , κρασί και ζωντανή μουσική, ενώ από τα κεράσματα δε θα μπορούσε να λείπει ο οβελίας όπως ορίζουν αυτές οι μέρες. Σύμφωνα με την παράδοση, το εκκλησάκι χτίσθηκε γύρω στα 1800 από κάποιο βοσκό, ο οποίος έβλεπε τα ζώα του να πεθαίνουν. Ο βοσκός απελπισμένος ζήτησε τη βοήθεια του θεού και τότε είδε στον ύπνο του τον Άι Γιάννη ο οποίος, σύμφωνα με την παράδοση, του είπε πως το κακό θα σταματήσει μόνο αν κτισθεί εκκλησάκι στο όνομά του
Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]