Το φυσικό αέριο κερδίζει τους Έλληνες οδηγούς!

Στα 20.000.000 οχήματα που κινούνται παγκοσμίως με φυσικό αέριο έρχεται να προστεθεί και ο αυξανόμενος αριθμός οχημάτων CNG/ LNG που κινείται στους ελληνικούς δρόμους.

Ο λόγος; Η οικονομία που προσφέρει το «πράσινο καύσιμο» (πάνω από 50% σε σχέση με τα συμβατικά) και η «καλή του συμπεριφορά» απέναντι στο περιβάλλον. Ενισχυτικά, λειτουργεί και η βελτίωση των υποδομών με τους σταθμούς ανεφοδιασμού να αυξάνονται και τους επαγγελματίες να εξειδικεύονται στις εργασίες μετατροπής.

Και φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε τα οικονομικά κίνητρα που θεσπίζει ολόκληρη η Ευρώπη για την χρήση φυσικού αερίου στις μεταφορές, κάτι που ωθεί τους ιδιώτες οδηγούς ΙΧ και τους υπευθύνους επαγγελματικών στόλων να επιλέγουν το φυσικό αέριο.

Στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε πρόσφατα το θεσμικό πλαίσιο της αεριοκίνησης και πλέον επιτρέπεται η μετατροπή οχημάτων σε διπλής καύσης ενώ φορείς και πολιτικές δυνάμεις ασκούν πιέσεις για την διεύρυνση της χρήσης του με οικονομικά κίνητρα και πρωτοβουλίες ενημέρωσης.

Πλεονεκτήματα χρήσης φυσικού αερίου στα ΙΧ

Οικονομία έως και 60% σε σχέση με άλλα καύσιμα
Μηδενικές εκπομπές μικροσωματιδίων PM
To φυσικό αέριο θεωρείται από τα επιστημονικά ιδρύματα της Ευρώπης και της Β. Αμερικής το ασφαλέστερο καύσιμο
H χρήση φυσικού αερίου συμβάλλει θετικά στην πραγματοποίηση του ευρωπαϊκού στόχου για εξοικονόμηση ενέργειας και απαντά στις επιταγές της ΕΕ για θέσπιση κινήτρων προκειμένου να περιοριστεί η εξάρτηση από το πετρέλαιο
Έχει περισσότερη ενέργεια από τα άλλα καύσιμα (1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο)
Το φυσικό αέριο αποτελεί ένα νέο καύσιμο και την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή πρωτογενούς ενέργειας διεθνώς και αποτελεί τη «γέφυρα» διαχρονικής μετάβασης από τις συμβατικές στις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
Σύμφωνα με έρευνες στις ΗΠΑ, η χρήση του φυσικού αερίου θα μπορούσε να φέρει πραγματική ενεργειακή επανάσταση, μεταμορφώνοντας σταδιακά την παγκόσμια οικονομία από μία οικονομία του πετρελαίου σε μια οικονομία του φυσικού αερίου.
Οδηγώντας ένα όχημα κίνησης με φυσικό αέριο επιτυγχάνει κανείς σημαντική οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο. Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονό μηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο. Επίσης, σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι ένα κιλό ΦΑ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα Βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο.
To φυσικό αέριο ΔΕΝ μπορεί να νοθευτεί καθώς παρέχεται υπό πίεση με ειδικούς αγωγούς κατευθείαν από το εθνικό σύστημα μεταφοράς στα πρατήρια.
Το φυσικό αέριο δεν περιέχει θείο, ίχνη μετάλλων και τοξικά πρόσθετα μολύβδου ή βενζολίου που θεωρούνται ιδιαίτερα καρκινογόνες ουσίες.
Με τη χρήση του φυσικού αερίου εκλύονται -25% CO2, -35% μικροσωματίδια, -75% αρωματικοί υδρογονάνθρακες και -53% οξείδια του αζώτου (ΝΟx) σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη.
Φυσικό αέριο και περιβάλλον

Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο. Όλο και περισσότερες κυβερνήσεις προωθούν το φυσικό αέριο ως βάση μιας ενεργειακής πολιτικής που θα είναι απαγκιστρωμένη από την εξάρτηση της εισαγωγής πετρελαιοειδών. Ακόμα και σε χώρες που παράγουν πετρέλαιο, όπως το Ιράν και η Βενεζουέλα, οι πολιτικοί ενθαρρύνουν την εισαγωγή φυσικού αερίου για να αυξήσουν την εξαγωγή πετρελαίου. Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα κιλό ΦΑ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα Βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο. Το φυσικό αέριο αποτελεί τη γέφυρα για ακόμα πιο καθαρές λύσεις στην αυτοκίνηση πχ χρήση υδρογόνου.
 nextdeal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]