Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ

Πέντε βασικοί τύποι shoppers καταγράφονται στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ στη σημερινή εποχή της οικονομικής ύφεσης και των capital controls.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο «Shoppers' attitude & behaviour in 2016», που πραγματοποίησε η Exceed Consulting σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και παρουσίασε πρόσφατα το ECR Hellas, οι έλληνες καταναλωτές χωρίζονται στους Busy & demandingAffluents (26%), τους Low Budget Quality seekers (19%), τις Desperate Housewives (24%), τους G700 (18%) και τους Easy going shoppers (13%), αναφορικά με την αγοραστική συμπεριφορά τους στα σουπερμάρκετ.  
Δείτε αναλυτικά τα αποτεκέσματα της ερευνας  στο: economy365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]