[Ελλάδα]Κατέπεσε Καναντέρ Σώοι οι πιλότοι
Πυροσβεστικό αεροσκάφος τύπου καναντέρ που συμμετείχε στην επιχείρηση κατάσβεσης της μεγάλης πυρκαγιάς στην περιοχή των Δερβενοχωρίων ,μετά απο τεχνικό πρόβλημα πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση και κατέπεσε σε δασική έκταση .Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδουν τα αθηναικά ΜΜΕ ,οι δύο πιλότοι είναι τραυματισμένοι ,αλλά είναι σε καλή κατάσταση .
Το αεροσκάφος κατέπεσε στα όρια Αττικής -Βοιωτίας ,κοντά στο Μοναστηρι της Ζωοδόχου Πηγής
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.