[ΗΠΕΙΡΟΣ]Τον εξοπλισμό τους παρέλαβαν οι λαμπαδηδρόμοι από το Δήμαρχο Πρέβεζας

Τον εξοπλισμό που θα χρησιμοποιήσουν μεταφέροντας την Ολυμπιακή Φλόγα κατά τη διάρκεια της παραμονής της στην πόλη παρέλαβαν οι λαμπαδηδρόμοι από το Δήμαρχο Πρέβεζας Χρήστο Μπαΐλη. Οπωςμετέδωσε η Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας,ο
κ.Μπαΐλης ευχήθηκε σε όλους η ξεχωριστή αυτή εμπειρία που θα βιώσουν να τους δώσει χαρά , δύναμη και κουράγιο προκειμένου να συνεχίσουν την ενασχόλησή τους με τον αθλητισμό και την προσφορά στον συνάνθρωπο. Χαρακτήρισε δε κορυφαία την στιγμή για την Πρέβεζα υπογραμμίζοντας ότι από πλευράς των υπηρεσιών του Δήμου καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την άρτια διοργάνωση της τελετής υποδοχής της Φλόγας (το απόγευμα της Παρασκευής 22 Απριλίου) όσο και για τη διανυκτέρευση αλλά και την παράδοση της -για την συνέχιση του μεγάλου ταξιδιού της μέχρι το Ρίο- νωρίς το πρωί του Σαββάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]