[ΗΠΕΙΡΟΣ]Δήμος Ηγουμενίτσας:Ψήφισμα για το ΤΕΙ Ηπείρου

Ψήφισμα για το ΤΕΙ Ηπείρου
Το Δημοτικό Συμβούλιου του Δήμου Ηγουμενίτσας κατά την συνεδρίαση του στις 7 Μαρτίου 2016, έλαβε το ακόλουθο ψήφισμα με το οποίο: 
εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την άνιση και χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια κατανομή των θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού, τόσο μεταξύ Πανεπιστημίων και ΤΕΙ όσο και μεταξύ των ΤΕΙ.
Υιοθετεί το ψήφισμα της Συνέλευσης του ΤΕΙ Ηπείρου και να συμπορευτεί στην διεκδίκηση των θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού που είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του.
καλεί τον Υπουργό Παιδείας να αποκαταστήσει άμεσα την αδικία που γίνεται σε βάρος του ΤΕΙ Ηπείρου σχετικά με την κατανομή των θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού έναντι των υπολοίπων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]