[ΗΠΕΙΡΟΣ]Ιωάννινα:Εφυγαν για την Ιταλία τα πανέμορφα άλογα ..
Τα 12 πανέμορφα άλογα που φιλοξενούνταν στον όμιλο Όμιλο Φιλίππων Ιωαννίνων μετά απο το τροχαίο που είχε σημειωθεί στην Εγνατία Οδό στα διόδια Δροσοχωρίου ,έπειτα απο την φροντίδα που δέχθηκαν απο τα μέλη του Ομίλου, έφυγαν απο την πόλη των Ιωαννίνων και βρίσκονται ήδη στην Ιταλία .
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες τους ευχαρίστησαν όλους όσοι τους συμπαραστάθηκαν και έμειναν έκπληκτοι απο την φιλοξενία και την αγάπη των ανθρώπων των Ιωαννίνων ,ευχαριστώντας τους θερμά για την πολύτιμη βοήθεια που τους προσέφεραν.
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες τους ευχαρίστησαν όλους όσοι τους συμπαραστάθηκαν και έμειναν έκπληκτοι απο την φιλοξενία και την αγάπη των ανθρώπων των Ιωαννίνων ,ευχαριστώντας τους θερμά για την πολύτιμη βοήθεια που τους προσέφεραν.
φωτο facebook Ioannina Animal Action








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.