[EΛΛΑΔΑ]Στον Πειραιά το «Αριάδνη» με 1.473 μετανάστες
Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε το πρωί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Αριάδνη», μεταφέροντας 1.473 μετανάστες και πρόσφυγες από τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Συγκεκριμένα, το «Αριάδνη» παρέλαβε 1.331 άτομα από τη Μυτιλήνη και 142 από τη Χίο. Στον Πειραιά αναμένεται να καταπλεύσει επίσης, περίπου στις 08.00, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Βlue Star 2» μεταφέροντας 279 μετανάστες και πρόσφυγες.
Συγκεκριμένα, το πλοίο έχει παραλάβει 48 άτομα από τη Ρόδο, 56 από την Κω και 175 από τη Λέρο. Οι μετανάστες και πρόσφυγες φιλοξενούνται προσωρινά στους επιβατικούς σταθμούς του ΟΛΠ.
πηγη zougla.gr
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.