[ΗΠΕΙΡΟΣ] κλοπή στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου, στην Αετόπετρα Κόνιτσας.
Σήμερα (26-02-2016) το μεσημέρι καταγγέλθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Κόνιτσαςκλοπή στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου, στην Αετόπετρα Κόνιτσας.
Ειδικότερα, κατά το χρονικό διάστημα από 21 έως 26-02-2016, άγνωστοι δράστες παραβίασαν τις κεντρικές εισόδους της εκκλησίας και αφαίρεσαν οκτώ εικόνες -αγιογραφίες, μία λειψανοθήκη και ένα Ιερό Ευαγγέλιο.
Προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κόνιτσας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.