[ΕΛΛΑΔΑ]Επείγουσα έκκληση για αίμα - Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο νοσηλεύεται 19χρονη φοιτήτρια
Έκκληση σε όσους θέλουν να προσφέρουν εθελοντικά αίμα για μία 19χρονη φοιτήτρια κάνουν συγγενείς της και φίλοι...Συγκεκριμένα, γίνεται αγώνας "δρόμου" για να συγκεντρωθεί μεγάλη ποσότητα αίματος που χρειάζεται η νεαρή Δέσποινα Κοσμά.
Ήδη στα social media είναι μεγάλη η κινητοποίηση που γίνεται τις τελευταίες ώρες.
Οι δικοί της απευθύνουν έκκληση σε όσους μπορούν να δώσουν αίμα για τη 19χρονη να απευθυνθούν στα νοσηλευτικά ιδρύματα για την 19χρονη που νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών "Παναγία η Βοήθεια".
tro-ma-ktiko
Πηγή
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.