[ΕΛΛΑΔΑ]Επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας
Περίπου στις 2 το μεσημέρι τα πνεύματα ηρέμησαν και οι κουκουλοφόροι που είχαν υποχωρήσει προς την Οδό Θεμιστοκλέους και τα Εξάρχεια διαλύθηκαν.
Μετά το τέλος της πορείας, η ένταση που αρχικά ξεκίνησε στην πλατεία Συντάγματος μεταφέρθηκε στην οδό Πανεπιστημίου και στην Ομόνοια.
Νωρίτερα ένα βαν του ΟΤΕ παραδόθηκε στις φλόγες στην οδό Σταδίου και μερίδα διαδηλωτών πέταξε πέτρες και βόμβες μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν στην οδό Βασιλέως Γεωργίου.Τα ΜΑΤ απάντησαν κάνοντας χρήση χειροβομβίδων κρότου –λάμψης
Συγκρούσεις σημειώθηκαν μπροστά και από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη πού έγινε ξανά ρίψη μολότοφ από κουκουλοφόρους και χρήση χημικών από δυνάμεις των ΜΑΤ.
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.