[ΕΛΛΑΔΑ]Πέθανε το δίχρονο αγοράκι που κακοποιήθηκε από τον φίλο της μητέρας του

Έχασε τη μάχη για τη ζωή το δίχρονο αγοράκι, που νοσηλευόταν σε σοβαρή κατάσταση στο Νοσοκομείο Παίδων "Αγλαΐα Κυριακού" το οποίο το απόγευμα του Σαββάτου κακοποιήθηκε βάναυσα από τον 23χρονο φίλο της μητέρας του
Το παιδί που υπέκυψε στα τραύματα του το μεσημέρι, είχε εγκεφαλικές κακώσεις και κακώσεις στα άνω και κάτω άκρα.

Η 22χρονη μητέρα του δίχρονου παιδιού που κατηγορείται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και ο 23χρονος φίλος της, που κατηγορείται για βαριές σωματικές βλάβες, πήραν προθεσμία για να απολογηθούν αύριο στον ανακριτή Κορίνθου.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISI

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ//newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]