[ΗΠΕΙΡΟΣ]Αντιπροσωπεία των ΑΝΕΛ στον Δήμαρχο Ιωαννίνων
Προγραμματισμένη συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα 12 Νοεμβρίου στο γραφείο του Δημάρχου Ιωαννίνων, Θωμά Μπέγκα με αντιπροσωπεία της Συντονιστικής Επιτροπής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Ιωαννίνων, για θέματα που αφορούν την πόλη.Η συζήτηση έγινε σε εξαιρετικό κλίμα, με διάθεση συνεργασίας από τις δύο πλευρές. Συζητήθηκαν χρόνια αλλά και επίκαιρα προβλήματα της πόλης και μέσα σ΄αυτά ήταν το Αεροδρόμιο, το Υδατοδρόμιο, η Τουριστική ανάπτυξη κα
ι προβολή της πόλης, καθώς και βασικές υποδομές, που χρήζουν άμεσης παρέμβασης από την Κυβέρνηση.
Η Συντονιστική Επιτροπή ΑΝΕΛ Ιωαννίνων δεσμεύτηκε να μεταφέρει τα προβλήματα σε κεντρικό κυβερνητικό επίπεδο, μεριμνώντας για την επίλυσή τους.
Τέλος συμφωνήθηκε εκ νέου συνάντηση, όταν θα υπάρξουν εξελίξεις επί των συζητηθέντων θεμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.