30χρονος ασθενής διακομίσθηκε με ναυαγοσωστικό του Λιμενικού απο την Κέρκυρα στην Ηγουμενίτσα

Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής , μεσημβρινές ώρες εχθές ,πραγματοποιήθηκε  διακομιδή 30χρονου ασθενούς  που έχρηζε  άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης,από το λιμάνι της Κέρκυρας στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, με ναυαγοσωστικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]