(ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ)Εβαλαν στο ...μάτι το ταμείο εμπορικής επιχείρησης στην Κέρκυρα
Mετά από συντονισμένη κινητοποίηση αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Κέρκυρας, εντοπίστηκαν εχθές άμεσα δύο ημεδαποί, ένας 29χρονος άνδρας και μία 21χρονη γυναίκα και από την αστυνομική έρευνα, ταυτοποιήθηκαν ως οι δράστες της κλοπής του χρηματικού ποσού των (120) ευρώ, λίγη ώρα πριν, από το ταμείο εμπορικής επιχείρησης.Οι δύο ημεδαποί που συνελήφθησαν οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κέρκυρας, ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε θα διαβιβαστεί ομοίως.
Labels:
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.