Με τον Αν.Υπ.Υποδομών Χ. Σπίρτζη συναντήθηκαν εργαζόμενοι του δρόμου «Άκτιο Αμβρακία»-Έλαβαν διαβεβαιώσεις για την επανεκκίνηση των εργασιών-

Τη διαβεβαίωση ότι μέσα στον Μάϊο θα δρομολογηθούν λύσεις για το θέμα του δρόμου Άκτιο Αμβρακία οι εργασίες του οποίου έχουν σταματήσει το τελευταίο δίμηνο έδωσε ο Αν.Υπ. Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης σε συνάντηση που είχε στο γραφείο του με αντιπροσωπεία του Σωματείου των εργαζομένων με επικεφαλής τον πρόεδρο Γιώργο Πάντη. Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε η Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας,στη συνάντηση παρόντες ήταν ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κωσταντόπουλο και βουλευτής Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Μπάρκας. O υπουργός ενημερώθηκε για όλες τις παραμέτρους που αφορούν την πορεία και τα προβλήματα του μεγάλου αυτού έργου, επισημαίνοντας ότι το Υπουργείο θα αποστείλει «τελεσίγραφο» στην κοινοπραξία για την συνέχιση των εργασιών, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ακόμη και να κηρυχθεί έκπτωτη. Σύμφωνα με τον κ.Σπίρτζη η υπαιτιότητα για τις εξελίξεις ανήκει στην κοινοπραξία, ενώ το Υπουργείο δεν οφείλει χρήματα προς αυτή. Σε ότι αφορά τα χρήματα τριών μηνών που οφείλονται προς τους 220 περίπου εργαζομένων ο κ.Σπίρτζης ανέφερε ότι είναι προτεραιότητα η πληρωμή τους και προς αυτή την κατεύθυνση, θα δοθούν οι όποιες χρηματοδοτήσεις υπογραφούν το επόμενο διάστημα. «Το σημαντικό αυτό έργο θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί» ανέφερε ο αν. Υπουργός Υποδομών, υπογραμμίζοντας ότι γίνεται ακόμη και επεξεργασία εναλλακτικού σχεδίου σε περίπτωση που κηρυχθεί έκπτωτη η εταιρία. Ο πρόεδρος του Σωματείου Γιώργος Πάντης έθεσε επιτακτικά το θέμα των 15 απολύσεων που έγιναν και των 20 ακόμη που σχεδίαζε να πραγματοποιήσει το επόμενο διάστημα η εταιρία , τονίζοντας ότι οι αντιδράσεις θα είναι δυναμικές και υπήρξε συμφωνία στο να θωρακιστούν οι θέσεις εργασίας. Εν τω μεταξύ επιφυλακτικός στα όσα είπε ο υπουργός, εμφανίστηκε ο κ. Πάντης μιλώντας σήμερα στη Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας, καθώς όπως επεσήμανε είναι πολλά τα θέματα και τα προβλήματα που τρέχουν για το μεγάλο αυτό έργο που δεν αφορά μόνο τους εργαζόμενους, αλλά έχει να κάνει με την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου, καλώντας όλους τους φορείς να συνδράμουν συλλογικά, για την συνέχιση και ολοκλήρωση αυτού του σπουδαίου έργου. Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα όπως είπε θα υπάρξει και ευρεία σύσκεψη για το θέμα με εκπροσώπους φορέων της Αιτωλοακαρνανίας, της Λευκάδας και της Ηπείρου το αμέσως επόμενο διάστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]