Το θέμα της έξαρσης των τροχαίων και της έξαρσης που αυτά παρουσιάζουν κατά τους θερινούς μήνες στα όρια του Δήμου Πρέβεζας φέρνει στο προσκήνιο ο βουλευτής Πρέβεζας της Ν.Δ Στέργιος Γιαννάκης με υπόμνημα που κατέθεσε προς τον Δήμο της Πρέβεζας." Η κάθε ζωή είναι υπερπολύτιμη και αναντικατάστατη, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για νέους ανθρώπους" τονίζει ο κ.Γιαννάκης, υπογραμμίζοντας ότι στα όρια του Δήμου μας τα τελευταία χρόνια συμβαίνουν καθημερινά τροχαία ατυχήματα ή και δυστυχήματα τα οποία μάλιστα χαρακτηρίζει ως "εγκλήματα εξ αμελείας". Ο κ. Γιαννάκης εκτιμά ότι απαιτείται συνεργασία του Δήμου με την Αστυνομική διεύθυνση και τη διεύθυνση μεταφορών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών με στόχο τη διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου δράσης το οποίο θα μπορούσε να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την μείωση του ορίου ταχύτητα στους εκτός των οικισμών δρόμους σύμφωνα με τις προτάσεις των φορέων και ανάλογα με τον χαρακτηρισμό της κάθε οδού, καθώς και τον εντοπισμό και την καταγραφή των επικίνδυνων σημείων και την τοποθέτηση της σχετικής σήμανσης, αλλά και την ανάρτηση πινακίδων επικινδυνότητας στα σημεία που συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα.
(ΗΠΕΙΡΟΣ)ΠΡΕΒΕΖΑ:Σε έξαρση τα τροχαία τους θερινούς μήνες Υπόμνημα προς το Δήμο από τον βουλευτή Πρέβεζας Στέργιο Γιαννάκη
Reviewed by
epirustvnews
on
5/12/2015 12:38:00 μ.μ.
Rating:
5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.