(ΕΛΛΑΔΑ)3.000.000 ευρώ από το Λαϊκό πήγαν.... στη Λάρισα!
Το πρακτορείο του Γιάννη Αυγέρου επί της Παπαναστασίου στη Λάρισα έδωσε το «χρυσό» Λαϊκό Λαχείο 22904 (σειρά 1, στοιχείο Α), που κερδίζει 3 εκατ. ευρώ.(O κ. Γιάννης Αυγέρος, ιδιοκτήτης του τυχερού πρακτορείου που έδωσε το χρυσό λαχείο στη Λάρισα φωτο)
Το πρακτορείο του κ. Αυγέρου, που λειτουργεί από το 1958, μοίρασε και στο παρελθόν μεγάλα ποσά, ενώ είχε δώσει και το 1ο λαχνό στο Κρατικό Λαχείο. Αξίζει να σημειώσουμε πως η χρυσή σειρά του λαϊκού πωλήθηκε από πλανόδιο λαχειοπώλη σε Λαρισαίους.
πηγη και φωτο larissanet.gr
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.