(ΚΟΣΜΟΣ)Δίδυμα κοριτσάκια γεννήθηκαν με κοινή καρδιά ..
Τα δίδυμα κοριτσάκια της φωτογραφίας που γεννήθηκαν εχθές στην Ινδονησία ,μοιράζονται το ίδιο στήθος, την ίδια μήτρα, αλλά και την ίδια καρδιά, γεγονός που καθιστά αδύνατη την αποκόλλησή τους
Σύμφωνα με τους γιατρούς, η γέννηση σιαμαίων διδύμων συμβαίνει μία φορά στις 200.000 γεννήσεις ,με το 40%-60% των παιδιών να γεννιούνται νεκρά , ενώ ένα 35% εξ αυτών να ζει μόλις μια μέρα
Οι συγκεκριμένες αδερφούλες είχαν την ατυχία να γεννηθούν με τα ζωτικά τους όργανα ενωμένα , «thoracopagus», όπως είναι γνωστή αυτή η σπάνια περίπτωση στον ιατρικό κόσμο ,με τον διαχωρισμό τους να καθίσταται αδύνατος ...
Σύμφωνα με τους γιατρούς, η γέννηση σιαμαίων διδύμων συμβαίνει μία φορά στις 200.000 γεννήσεις ,με το 40%-60% των παιδιών να γεννιούνται νεκρά , ενώ ένα 35% εξ αυτών να ζει μόλις μια μέρα
Οι συγκεκριμένες αδερφούλες είχαν την ατυχία να γεννηθούν με τα ζωτικά τους όργανα ενωμένα , «thoracopagus», όπως είναι γνωστή αυτή η σπάνια περίπτωση στον ιατρικό κόσμο ,με τον διαχωρισμό τους να καθίσταται αδύνατος ...
Labels:
ΚΟΣΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.