ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΤΩΡΑ :Το τελευταίο αντίο στον Αλέκο Κιτσάκη (φωτο)
Το τελευταίο αντίο στο "αηδόνι "της Ηπείρου ,τον Αλέκο Κιτσάκη ,λένε αυτή την ώρα συγγενείς ,φίλοι και απλός κόσμος που όλοι τους τον λάτρεψαν μέσα απο τα τραγούδια του που θα τον κρατούν για πάντα ..ζωντανό
Ο Αλέκος Κιτσάκης άφησε την τελευταία του πνοή τη Δευτέρα το πρωί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων ,σε ηλικία 81 ετών
Πλήθος στεφανιών έξω απο το ναό ,ανάμεσά τους και του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ.Καχριμάνη ,της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας κ.α
Υπενθυμίζουμε
τη δήλωση του κ.Καχριμάνη για τον Αλέκο Κιτσάκη :
"Ο Αλέκος Κιτσάκης έβαλε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στο πολιτισμό μας. Με τα τραγούδια του συντρόφευε και διασκέδαζε για δεκαετίες τους Ηπειρώτες, ντόπιους και ξενιτεμένους. Άνοιξε νέους δρόμους στο Δημοτικό τραγούδι, μεταλαμπαδεύοντάς το στις νεότερες γενιές. Ηπειρολάτρης, ήταν ένας από τους τελευταίους δημιουργούς και ερμηνευτές του Ηπειρωτικού δημοτικού τραγουδιού, που με το δικό του ξεχωριστό τρόπο, τραγουδούσε για τις χαρές αλλά και για τα βάσανα, για τις επιτυχίες αλλά και για τις δυσκολίες των συμπατριωτών μας. Ο Αλέκος Κιτσάκης "έφυγε" από τη ζωή, αλλά με τα τραγούδια του και την χαρακτηριστική ερμηνεία του, θα είναι πάντα δίπλα μας. Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του"
Στην κηδεία παρίσταται και αντιπροσωπεία του Δήμου Ιωαννιτών αλλά και πολλοί συνάδελφοί του τραγουδιστές και μουσικοί ,καθώς και ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ κ.Χριστοβασίλης κ.α
περισσότερα σε λίγο

.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.