Αποθέωσαν τον Γιώργο Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη! (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)
Με χειροκροτήματα και συνθήματα ενθάρρυνσης υποδέχτηκαν τον Γιώργο Παπανδρέου οι υποστηρικτές του στη Θεσσαλονίκη.
Ο Γ. Παπανδρέου έφτασε μία ώρα μετά την προκαθορισμένη ώρα της ομιλίας του, δηλαδή στις 7 στο Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο. Οι υποστήρικτές γέμισαν τις καρέκλες της αίθουσας, ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που στάθηκαν όρθιοι προκειμένου να παρακολουθήσουν την ομιλία του. Θερμή ήταν η υποδοχή που του επιφύλασσαν και κατά την είσοδό του στο κτίριο, με κάποιον μάλιστα να του σφίγγει το χέρι και να του λέει "Γιώργο με τσαμπουκά".
seleo.gr
seleo.gr
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.