(ΗΠΕΙΡΟΣ)Ηγουμενίτσα:Προσπάθησαν να επιβιβαστούν παράνομα σε πλοία με προορισμό το εξωτερικό
Δύο (02) παράνομοι μετανάστες συνελήφθησαν, βραδινές ώρες χθες, στον λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, από στελέχη της Λιμενικής Αρχής .Συγκεκριμένα οι ανωτέρω, στερούμενοι ταξιδιωτικών εγγράφων, εντοπίστηκαν να επιχειρούν να μεταβούν λάθρα σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοία με προορισμό το εξωτερικό, με σκοπό την παράνομη έξοδό τους από τη χώρα.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.