«Μας το ΄χε πει ο ποιητής…» η πρώτη δισκογραφική δουλειά του πρεβεζάνου Γιώργου Ρούγκα.
Μας το 'χε πει ο ποιητής είναι ο τίτλος της πρώτης δισκογραφικής δουλειάς του πρεβεζάνου καλλιτέχνη Γιώργου Ρούγκα και ήδη δύο τραγούδια είναι στη διάθεση του κοινού μέσω YOUTUBE. Οι στίχοι του τραγουδιού «Μας το 'χε πει ο ποιητής» είναι της Ελεάνας Τσεσμελή Μουσική - ερμηνεία : Γιώργος Ρούγκας και παίζουν οι Αλέξανδρος Ναστούλης - βιολί Barbara Mahula - βιολοντσέλο Κέϊλεμπ Σπυράλατος - φλάουτο Ντέϊβιντ Σπυράλατος. Στο τραγούδι χιόνι τους στίχους έχει γράψε η Γιώτα Γερογιώργη και ο Γιώργος Ρούγκας συνεργάζεται με το μουσικό σχήμα Cοntra Tempo που αποτελείται από την Όλγα Καφάσλα στο φλάουτο ,την Κατερίνα Φατούρου στο ακορντεόν και τον Παντελή Δευτεραίο στην κλασική κιθάρα.Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας
Labels:
ΠΡΕΒΕΖΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.