Βλάβη στην Πλωτή Γέφυρα “ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ” Λευκάδας
Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες εχθές , η Λιμενική Αρχή Λευκάδας για βλάβη στον καταπέλτη Νο.2 της πλωτής γέφυρας “ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ” από την πλευρά της νήσου Λευκάδας.(αδύνατη η λειτουργία ανύψωσης του καταπέλτη και η περιστροφή της )Από την οικεία Λιμενική Αρχή ενημερώνεται ότι η γέφυρα θα παραμείνει κλειστή μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και της ασφαλούς ναυσιπλοΐας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τη Δευτέρα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για την επίλυση του προβλήματος
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.