(ΗΠΕΙΡΟΣ)Τροχαίο ατύχημα στο Μποτάρι Πρέβεζας λόγω ...… αγελάδας!
Άναψε για τα καλά ακόμη μια φορά το θέμα με τις αδέσποτες αγελάδες στο Μπονταρι Πρέβεζας, μετά και το τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε λιγο μετα της 6:30μ.μ.
Διερχόμενο IX όχημα, συγκρούστηκε με αγελάδα η οποία εμφανίστηκε ξαφνικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Πιο συγκεκριμένα, δύο αγελάδες που ανήκουν σε κοπάδι κτηνοτροφικής μονάδας που βρίσκεται στην περιοχή, εμφανίστηκαν ξαφνικά στο οδόστρωμα, με τον οδηγό του οχήματος να προσπαθεί να τις αποφύγει χωρίς ωστόσο να το καταφέρνει και να συγκρούεται με τη μια εξ’ αυτών. Από θαύμα ο οδηγός την γλίτωσε και δεν τραυματίστηκε.
Η ανεπάρκεια και αναποτελεσματικότητα όλων των διοικήσεων των τελευταίων χρόνων, αποτυπώνεται ανάγλυφα σ’ αυτό το συμβάν.
Πρέπει σε συνεργασία όλες οι υπηρεσίες να σκύψουν πάνω στο πρόβλημα ώστε να λυθεί».
Δεν μπορούν να βάλουν τάξη σε κάτι που μας ταλαιπωρεί τόσα χρόνια ???
Το τραγικό είναι πως λίγη ώρα μετά το ατύχημα άλλη μια αγελάδα βρισκόταν μέσα στον δρόμο
Άντε να δούμε ως πότε θα θρηνούμε θύματα και θα πληρώνουμε ζημιές από αγελάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.