Ιωάννινα:"Κατέρρευσαν" ...Σύριοι πρόσφυγες στο ΚΤΕΛ Περπατούσαν για περισσότερες απο 20 ώρες...
Συγκεκριμένα λίγο μετά τις 20.00 το βράδυ ταξιδιώτες που βρίσκονταν στο χώρο του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων αντιλήφθηκαν πως δύο άνδρες χρειάζονταν βοήθεια
Αμεσα κάλεσαν το ΕΚΑΒ ,οι διασώστες του οποίου φτάνοντας στο σημείο βρέθηκαν αντιμέτωποι με 2 εξασθενισμένους και τόσο ταλαιπωρημένους Σύριους πρόσφυγες που βρίσκονταν μόλις ένα "βήμα"πριν απο την "κατάρρευση".. και πώς θα μπορούσαν άλλωστε να μην είναι αφού και αυτοί (όπως και τόσοι άλλοι ομοεθνείς τους το τελευταίο διάστημα ) περπατούσαν για περισσότερες απο 20 ώρες...Ισα ίσα που μπορούσαν να σταθούν στα πόδια τους
Οι πρόσφυγες δέχθηκαν τις πρώτες βοήθειες , με περισσή φροντίδα απο τους διασώστες του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
Labels:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.