(ΕΛΛΑΔΑ)Και στην Κρήτη ψάχνουν τους Έλληνες τουρίστες με το... κυάλι

Λιγότεροι από κάθε άλλη φορά είναι οι Έλληνες τουρίστες στην Ιεράπετρα και τη Σητεία. Ούτε οι Ηρακλειώτες που παραδοσιακά επέλεγαν τους δύο προορισμούς για τις διακοπές τους, έχουν κάνει την.. εμφάνιση τους φέτος

Ελπίδα για τους ξενοδόχους των περιοχών αυτών είναι ο Αύγουστος, ο οποίος είναι ο μήνας που παραδοσιακά οι Έλληνες επιλέγουν να κάνουν τις διακοπές τους με τις οικογένειες τους. "Αυτό το μήνα περιμένουμε εσωτερικο τουρισμό, όχι όμως όπως τα προηγούμενα χρόνια.

Θυμάμαι παλαιότερα, αν μας ζητούσαν δωμάτιο για δύο διανυκτερεύσεις, δεν το δίναμε, περιμένοντας τον πελάτη που θα ήθελε μεγαλύτερη διαμονή. Τώρα όμως δε λέμε όχι σε κανέναν", αναφέρει ξενοδόχος από τη Σητεία στο CretePlus.gr.

Τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα των περιοχών αυτών έχουν πληρότητα από ξένους τουρίστες, κυρίως Ολλανδούς και Γάλλους. Επισκεπτες όμως που δεν είναι τόσο... γαλαντόμοι, όπως οι Ελληνες.

Κρατήσεις με... παραδοσιακό τρόπο

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με την "Ναυτεμπορική" μικρή είναι στη χώρα μας, σχετικά με την υπόλοιπη Ευρώπη, η χρήση των διαδικτυακών μεσαζόντων για κρατήσεις σε καταλύματα.

Ειδικότερα, το 24,8% των συνολικών διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη πραγματοποιείται μέσω των διαδικτυακών μεσαζόντων (online tour agents, global distribution systems).

Το ποσοστό αυτό στα ελληνικά καταλύματα πέφτει στο 18,1%, ενώ αντίθετα η ελληνική αγορά εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τους παραδοσιακούς tour operators - τουριστικά γραφεία, με 19,4% των διανυκτερεύσεων σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που είναι στο 9,59%. 

Παράλληλα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή μελέτη ξενοδοχειακών υπηρεσιών 2014 με τίτλο «Η άνοδος των διαδικτυακών μεσαζόντων», που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της HOTREC (Πανευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Επιχειρήσεων Ξενοδοχείων, Εστίασης και Καφέ), τα μισά από τα ξενοδοχεία (46%) στην Ευρώπη δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες ένταξης σε μηχανές ταξιδιωτικού meta-search, ενώ ένα στα πέντε ξενοδοχεία τις γνωρίζει μεν, αλλά δεν εντοπίζει επιχειρηματικό ενδιαφέρον.

Επισημαίνεται ότι μόνο ένα στα δύο ξενοδοχεία χρησιμοποιεί κανάλια κρατήσεων μέσω κινητής τηλεφωνίας.

Η αναλογία των ξενοδοχείων που δεν έχουν στρατηγική διάθεσης των υπηρεσιών τους μέσω κινητού είναι υψηλότερη στα ξενοδοχεία 1-3 αστέρων σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία 4-5 αστέρων.

πηγη creteplus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]