Την άμεση αναβάθμιση του υπάρχοντος Δημόσιου Νοσοκομείου Πρέβεζας που να καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής μας «Τώρα , πριν να είναι αργά … για τους συμπολίτες μας, για μας» ζητούν τα μέλη του συλλόγου τριτέκνων του νομού, υπογραμμίζοντας ότι μέχρι σήμερα σώθηκαν πολλές ανθρώπινες ζωές χάρη στη σκληρή δουλειά του προσωπικού.Οπως μετέδωσε το Δ/Ρ της πόλης, μέλη του Συλλόγου Τριτέκνων συναντήθηκαν με μέλη του Σωματείου εργαζομένων στο Νοσοκομείο και ενημερώθηκαν για τις εξελίξεις στο χώρο της Υγείας και στο Νοσοκομείο. Στην συνάντηση τονίστηκε μεταξύ άλλων ότι εδώ και 20 χρόνια οι εκάστοτε κυβερνήσεις υπόσχονται κατ΄ επανάληψη την ανέγερση νέου, σύγχρονου Δημόσιου Νοσοκομείου. Τα μέλη της διοίκησης του Συλλόγου Τριτέκνων δήλωσαν αλληλέγγυοι στον αγώνα εργαζομένων και τόνισαν ότι «θα προστατεύσουν το δικαίωμα στη δωρεάν παροχή υπηρεσιών Υγείας προς όλους χωρίς όρους και προϋποθέσεις, γιατί η Υγεία είναι κοινωνικό αγαθό», καλώντας παράλληλα τους κυβερνώντες χωρίς υποκρισία να αποδείξουν την ειλικρινή βούλησή τους για την ανέγερση νέου, σύγχρονου δημόσιου νοσοκομείου στην Πρέβεζα.
Mέλη συλλόγου τριτέκνων Πρέβεζας:"Να αναβαθμιστεί το Δημόσιο Νοσοκομείο της πόλης"
Reviewed by
epirustvnews
on
6/24/2014 11:23:00 μ.μ.
Rating:
5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.