(ΕΛΛΑΔΑ Μετέφεραν παράνομους μετανάστες ,τους έπιασαν στην Καστοριά
Συγκεκριμένα, από έλεγχο που έγινε σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, διαπιστώθηκε ότι ο 46χρονος οδηγός μαζί με τον 45χρονο συνοδηγό μετέφεραν από κοινού προς το εσωτερικό της χώρας, δύο αλλοδαπούς, υπηκόους Αλβανίας, 33 και 20 χρονών, μη νόμιμους μετανάστες.
Συνολικά κατασχέθηκαν:
το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο,
τρία (3) κινητά τηλέφωνα και
πέντε (5) κάρτες SIM
Προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Μεσοποταμίας και οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς.
Labels:
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.