(ΕΛΛΑΔΑ Μετέφεραν παράνομους μετανάστες ,τους έπιασαν στην Καστοριά

Χθες (20.06.2014) το βράδυ, στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού στον κόμβο των Μανιακών, αστυνομικοί της Ομάδας Πάταξης Διασυνοριακού Εγκλήματος Καστοριάς, συνέλαβαν δύο ημεδαπούς (46 και 45 χρονών) για μεταφορά μη νόμιμων μεταναστών.

Συγκεκριμένα, από έλεγχο που έγινε σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, διαπιστώθηκε ότι ο 46χρονος οδηγός μαζί με τον 45χρονο συνοδηγό μετέφεραν από κοινού προς το εσωτερικό της χώρας, δύο αλλοδαπούς, υπηκόους Αλβανίας, 33 και 20 χρονών, μη νόμιμους μετανάστες.

Συνολικά κατασχέθηκαν:

το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο,
τρία (3) κινητά τηλέφωνα και
πέντε (5) κάρτες SIM
Προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Μεσοποταμίας και οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]