ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ:Είχαν κρυφτεί σε βάρκα ,με σκοπό να φύγουν παράνομα απο τη χώρα
Εντοπίστηκαν, απογευματινές ώρες εχθές, στην πύλη του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, από προσωπικό του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών της οικείας Λιμενικής Αρχής, κατόπιν υπόδειξης οδηγού Ι.Χ οχήματος με τρέιλερ, δύο (02) μετανάστες, κρυμμένοι εντός του σκάφους, χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα με σκοπό την παράνομη έξοδό τους από τη χώρα, οι οποίοι και συνελήφθησαν.Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.
Labels:
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.