Οι πρατηριούχοι ζητούν την επαναφορά της τιμής για το πετρέλαιο θέρμανσης στα 0,60 ευρώ ανά λίτρο
Με επιστολή τους προς τους υπουργούς Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη και Ανάπτυξης Νίκο Δένδια, οι πρατηριούχοι καυσίμων ζητούν την επαναφορά της τιμής του πετρελαίου στα επίπεδα του 2011, δηλαδή στα 60 λεπτά το λίτρο.Στην εν λόγω επιστολή η ΠΟΠΕΚ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων) ζητεί από τους αρμόδιους υπουργούς «να σταματήσει άμεσα η ελληνική πρωτοτυπία να φορολογούμε με φόρο τον φόρο, ήτοι να χρεώνουμε ανά λίτρο με ΦΠΑ 23% και τις ανά λίτρο φορολογικές επιβαρύνσεις (ΕΦΚ, ΡΑΕ. κ.λπ.) σε όλα τα πετρελαιοειδή προϊόντα με 23% ΦΠΑ».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «προαπαιτούμενο» για την ανάκαμψη από την ύφεση, την οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική δικαιοσύνη συνιστά η μείωση της φορολογίας τόσο γενικά αλλά και ειδικά των ΕΦΚ στα πετρελαιοειδή και ενεργειακά προϊόντα.
periodista
Labels:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.