H "Εθνική Ελλάδος" των σούπερ μάρκετ περνά στην... αντεπίθεση!

H "Εθνική Ελλάδος" των σούπερ μάρκετ περνά στην... αντεπίθεση!Με σημαία την ελληνικότητά τους και σλόγκαν "Η Εθνική Ελλάδος των σούπερ μάρκετ", οι μεσαίες δυνάμεις του οργανωμένου λιανεμπορίου ετοιμάζονται να περάσουν στην αντεπίθεση, κυρίως λόγω της γιγάντωσης που έχουν πετύχει στο δίκτυο των καταστημάτων που ελέγχουν, οι μεγάλοι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Σύμφωνα, λοιπόν, με ασφαλείς και αποκλειστικές πληροφορίες του "R",  ο ΕΛΟΜΑΣ- που είναι όμιλος αγορών με μέλη μεσαίες δυνάμεις του χώρου, οι οποίες ελέγχουν συνολικά περί τα 800 καταστήματα πανελλαδικά- ετοιμάζεται στις 15 Ιουνίου να προχωρήσει σε επικοινωνιακή αντεπίθεση για την προβολή πρωταρχικά της ελληνικής του παρουσίας.

elomas210514

Αξίζει να αναφερθεί ότι μεταξύ των μελών του ομίλου είναι η εταιρεία Βερούκας (Bazzar), το ΙΝΚΑ Κρήτης, κ.λπ. Και αν οι περισσότεροι δεν τις ξέρουν, αξίζει να αναφερθεί ότι πρόκειται για αξιόλογες επιχειρήσεις που ελέγχουν η κάθε μία πέριξ ή πάνω από 100 καταστήματα, ενώ το μερίδιό τους στις περιοχές που δραστηριοποιούνται πρωταγωνιστεί έναντι του ανταγωνισμού. 

  

Πηγές αναφέρουν ότι ο στόχος της αντεπίθεσης αυτής είναι διττός: Αφ' ενός να μάθει ο καταναλωτής το σήμα ΕΛΟΜΑΣ καθώς και τις αλυσίδες που βρίσκονται υπό την σκέπη του και αφ' ετέρου, να προσελκύσουν ευρύ καταναλωτικό κοινό με μεγάλες προσφορές και εκπτώσεις έως και 50% τουλάχιστον στα είδη που εμπορεύεται με τη σήμανση ΕΛΟΜΑΣ.   



Σημειώνεται ότι ο τζίρος του 1,40 δις ευρώ του Ομίλου ΕΛΟΜΑΣ τον καθιστά δεύτερο στο σύνολο του λιανεμπορίου μετά από γνωστό πολυεθνικό Όμιλο που δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι προηγείται του τζίρου άλλων πολυεθνικών και Ελληνικών αλυσίδων.

Από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας του μέχρι σήμερα οι στόχοι του ΕΛΟΜΑΣ είναι οι εξής:

Να δημιουργήσει ένα αμυντικό μηχανισμό απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες ώστε να καταστεί δυνατή η επιβίωση των μελών του.
Να διαδραματίσει έναν ενεργητικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου.
Να στηρίξει την Ελληνική παραγωγή και τον Έλληνα καταναλωτή.
Να δώσει μια νέα προοπτική στα Μέλη μέσα από καλύτερη οργάνωση, δομές, συστήματα, διαδικασίες και εκπαίδευση.
elom210514

Στους παραπάνω και λόγω των οικονομικών εξελίξεων έχουν προστεθεί:

Η Σήμανση όλων των καταστημάτων με το λογότυπο του Ομίλου και προβολή της κοινής επωνυμίας σε έντυπα μέσα ενώ προγραμματίζεται και η προβολή στα ΜΜΕ.
Η επέκταση της χρήσης της κάρτας πιστότητας, bonus card από όλα τα μέλη εντός του επόμενoυ έτους, με κεντρική διαπραγμάτευση των προσφορών από τον όμιλο.
Η Δημιουργία κεντρικών αποθηκών και στην βόρεια Ελλάδα.
 Εν τω μεταξύ, αμείωτο συνεχίζει το κυνήγι πρωτοκλασσάτων στελεχών από τις μεσαίες δυνάμεις του κλάδου. Πληροφορίες λένε, ότι οι περισσότερες εξ αυτών έχουν ήδη πάρει στελέχη -κατά βάση διευθυντές πωλήσεων- από ανταγωνίστριες δυνάμεις αλλά και τη βιομηχανία προκειμένου να διαχειριστούν την κρίση αλλά και να καταστήσουν με τις λύσεις που θα δώσουν ή την ευέλικτη πολιτική που θα ακολουθήσουν τις εταιρείες ανθεκτικές.
 reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]