Πρωτομαγιά στην Κόκκινη πλατεία, για πρώτη φορά από το 1991 !

Πάνω από δύο εκατομμύρια διαδηλωτές αναμένεται να συγκεντρωθούν στους δρόμους όλης της Ρωσίας, για την  Εργατική Πρωτομαγιά,  για πρώτη φορά μετά από το 1991. Η κύρια συγκέντρωση θα γίνει στην κόκκινη πλατεία, όπου και οι Ρώσοι πολίτες θα την κατακλύσουν.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία των Συνδικάτων της Μόσχας, οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στην Μόσχα, ενώ το γεγονός έχει λάβει  την έγκριση των αρχών.

«Η φετινή διαδήλωση θα έχει επίσης αντιφασιστικό χαρακτήρα, εξαιτίας της κατάστασης στα σύνορά μας» ανέφερε ο Αλεξάντρ Σερτσουκόφ, ο πρόεδρος του ρωσικού πολιτικού κόμματος «Ένωση των Εργατών» αναφερόμενος στα γεγονότα στα ανατολικά της Ουκρανίας.
alfavita


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]