Πρωτομαγιά στην Κόκκινη πλατεία, για πρώτη φορά από το 1991 !
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία των Συνδικάτων της Μόσχας, οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στην Μόσχα, ενώ το γεγονός έχει λάβει την έγκριση των αρχών.
«Η φετινή διαδήλωση θα έχει επίσης αντιφασιστικό χαρακτήρα, εξαιτίας της κατάστασης στα σύνορά μας» ανέφερε ο Αλεξάντρ Σερτσουκόφ, ο πρόεδρος του ρωσικού πολιτικού κόμματος «Ένωση των Εργατών» αναφερόμενος στα γεγονότα στα ανατολικά της Ουκρανίας.
alfavita
Labels:
ΚΟΣΜΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.