ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!

Master στις υποτιμολογήσεις η 4η εισαγωγική ΙΧ

Master στις υποτιμολογήσεις η 4η εισαγωγική ΙΧ Η ανάδειξη του θέματος των υποτιμολογήσεων νέων ΙΧ από εισαγωγικές ΙΧ στην Ελλάδα από το Spiegel αποτέλεσε «δώρο» στους εισαγωγείς που πληρώνουν τους φόρους. Σειρά έχει τώρα η παραδειγματική τους τιμωρία που θα φέρει και πολλά εκατομμύρια ευρώ στα άδεια Δημόσια Ταμεία. Η 4η εταιρεία που θα ελεγχθεί από το ΣΔΟΕ πραγματοποιεί υποτιμολογήσεις εδώ και μια 10ετία.

Γράφει:  
Εκτός συνόρων «βγήκε» το θέμα των υποτιμολογήσεων καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα καθώς το κορυφαίο περιοδικό Der Spiegel ανέδειξε το θέμα εστιάζοντας μάλιστα μόνο σε γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ωστόσο, η FMVoice πρωταγωνίστησε και σε αυτή τη «μάχη» καθώς είχε προαναγγείλει εδώ και πολύ καιρό τις έρευνες του ΣΔΟΕ σε εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων ενώ παράλληλα είχε αναρτήσει και τα διαφυγόντα έσοδα που υπολογίζονται σε 200 εκατ. ευρώ σε μόλις 3 χρόνια.
Πάντως αυτή τη τι στιγμή όλοι αναμένουν το επίσημο πόρισμα του ΣΔΟΕ προς το Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων από το οποίο θα προσδιοριστούν και τα ακριβή πρόστιμα προς τις εισαγωγικές εταιρείες που εκτελώνιζαν τα ΙΧ τους προσκομίζοντας εξαιρετικά χαμηλά τιμολόγια αγοράς από τα εργοστάσια παραγωγής.
Επίσης πολλά στελέχη εισαγωγικών εταιρειών φαίνεται πως έχουν χάσει τον ύπνο τους εξαιτίας της αναγγελίας από το ΣΔΟΕ για έλεγχο σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου ενώ αντίθετα άλλοι εισαγωγείς που δεν έκαναν υποτιμολογήσεις αισθάνονται δικαιωμένοι και όπως ανέφεραν στην FMVoice χαρακτηριστικά: «Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται!».
Στην περίπτωση βέβαια των εισαγωγικών εταιρειών η χαρά τους φαίνεται πως έχει διαρκέσει πολύ περισσότερο από ένα χρόνο. Αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ...
Οσον αφορά στις υπόλοιπες εισαγωγικές εταιρείες που θα περάσουν από τον έλεγχο του ΣΔΟΕ ήδη έχουν επιλεχθεί και μάλιστα η μία από αυτές προβαίνει σε υποτιμολογήσεις για περισσότερα από 10 χρόνια!

Τιμωρία και δικαίωση
Οι εισαγωγικές εταιρείες που δεν έχουν προβεί σε υποτιμολογήσεις κατά τον εκτελωνισμό των καινούριων τους αυτοκινήτων αισθάνονται ικανοποίηση μόνο και μόνο που δημοσιοποιήθηκε το θέμα από ελληνικά αλλά και ξένα Μέσα Ενημέρωσης.
Βέβαια υπήρχαν και Μέσα τα οποία δεν ανέφεραν ούτε λέξη για την υποτιμολόγηση των καινούριων αυτοκινήτων καθώς τα χρήματα των διαφημίσεων είναι πολλά και δυσεύρετα σήμερα.
Αντί λοιπόν να ακολουθήσουν τους βασικούς κανόνες δεοντολογίας της δημοσιογραφίας προτίμησαν να «εξαφανίσουν» την είδηση που έκανε το γύρο του κόσμου εξυπηρετώντας τα συμφέροντα του «χορηγού» τους. Αλλά φανταστείτε τι έχει να γίνει μόλις βγουν επίσημα τα πρόστιμα για τις εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων που μπορεί να οδηγήσουν σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
Πάντως εισαγωγείς που δεν υποτιμολογούν μιλώντας στην FMVoice δήλωσαν σχετικά με το θέμα πως δεν είναι δυνατό κάποιες εταιρείες να αναγκάζονται να πουλάνε έως και 20-30.000 ευρώ ακριβότερα τα μοντέλα τους εξαιτίας του Φόρου Πολυτελείας που απορρέει από την υψηλή εργοστασιακή αξία σε αντίθεση με κάποιους άλλους οι οποίοι μειώνουν στο ελάχιστο τις εργοστασιακές αξίες όλων των μοντέλων τους και δεν καταβάλουν αυτά που πρέπει για τον εκτελωνισμό των οχημάτων τους.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν δεκάδες μοντέλα εισαγωγικών εταιρειών που δεν κάνουν υποτιμολογήσεις και σχεδόν σε όλα τα κράτη μέλη διατίθενται στην ίδια τιμή εκτός από την Ελλάδα που πωλούνται από 10.000 έως και 50.000 ακριβότερα από τα άλλα κράτη-μέλη. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το Φόρο Πολυτελείας που προφανώς δεν καταβάλουν αντίστοιχα μοντέλα άλλων εταιρειών καθώς πωλούνται όσο και στα άλλα κράτη μέλη που λείπει ο Φόρος Πολυτελείας.
Επίσης η δημοσίευση από το κορυφαίο περιοδικό Spiegel τους έδωσε ακόμη μεγαλύτερη χαρά γιατί πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν πως η υπόθεση θα «καλυφθεί» με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς όμως να υπολογίζουν την εμπλοκή του Spiegel.
Όσον αφορά στις εισαγωγικές εταιρείες που πραγματοποιούν υποτιμολογήσεις καλό θα ήταν να αναθεωρήσουν την πρακτική τους και να αλλάξουν άμεσα τους τιμοκαταλόγους τους στην Υπηρεσία Αξιών για να μην προκύψει και η πτυχή του Αθέμιτου Ανταγωνισμού.
Επίσης να υπενθυμίσουμε πως τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ που προορίζονται για Ελλάδα μπορούν με βάση τις εργοστασιακές αξίες των καινούριων να καταβάλουν ελάχιστο Τέλος Ταξινόμησης καθώς αν σκεφθεί κανείς πως ένα μοντέλο καινούριο έχει εργοστασιακή αξία μόλις 7.000 ευρώ και αξία λιανικής 35.000 ευρώ τότε το όμοιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο διετίας θα έχει αξία αγοράς από κάποιο άλλο κράτος-μέλος μόλις 3.000 ευρώ που ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται σε μόλις 600 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]