ΙΩΑΝΝΙΝΑ:Ημέρα «ποδηλατοδράσεων»
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ
Παρά τη βούληση του δήμου Ιωαννιτών, η πόλη δεν έχει γίνει πιο ελκυστική για τον ποδηλάτη. Οι δεσμεύσεις περί δημιουργίας ποδηλατοδρόμων δεν έχουν πραγματοποιηθεί, με τους ποδηλατικούς συλλόγους αρκετά συχνά να υπενθυμίζουν το αίτημά τους.Οι ενέργειες του Δήμου έχουν εξαντληθεί μέχρι στιγμής στην τοποθέτηση ενός πιλοτικού αυτοματοποιημένου
συστήματος διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων, που δεν ξεπερνούν τα 20.
Την ύπαρξη του συστήματος αυτού «ενεργοποιεί» ο δήμος Ιωαννιτών για να αποδείξει ότι τα Γιάννενα διαθέτουν ποδηλατική κουλτούρα. Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, το αυτοματοποιημένο αυτό σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων ξεκινά την πλήρη λειτουργία του (προφανώς μέχρι τώρα ήταν δοκιμαστική). Τα «εγκαίνια» αυτά υποστηρίζονται από το πρόγραμμα «Ποδηλατοδράσεις» του ΟΤΕ και της Cosmote. Η επίδειξη του συστήματος θα πραγματοποιηθεί στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Μαβίλη από τον δήμαρχο Ιωαννιτών Φίλιππα Φίλιο.
Κατά την έναρξη του συστήματος θα πραγματοποιηθούν από τις «Ποδηλατοδράσεις» παράλληλες εκδηλώσεις σωματομέτρησης για προσδιορισμό της κατάλληλης θέσης στο ποδήλατο, δημιουργική απασχόληση καθώς και ποδηλατοβόλτες κάθε 30 λεπτά με τα ποδήλατα του συστήματος. Οι σταθμοί ενοικίασης βρίσκονται στη λίμνη (απέναντι από τα καραβάκια) και στο Ρολόι. Για τη χρήση των ποδηλάτων, απαιτείται η ηλεκτρονική συνδρομητική κάρτα του συστήματος που δίνεται δωρεάν από το γραφείο Τουρισμού του δήμου.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου, οι εταιρείες ΟΤΕ και Cosmote, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ποδηλατοδράσεις» που υλοποιούν, υποστηρίζουν το αυτοματοποιημένο σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων του δήμου διασφαλίζοντας την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του, με στόχο να εντάξουν τη χρήση του ποδηλάτου στις καθημερινές μετακινήσεις κατοίκων και επισκεπτών της πόλης.
συστήματος διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων, που δεν ξεπερνούν τα 20.
Την ύπαρξη του συστήματος αυτού «ενεργοποιεί» ο δήμος Ιωαννιτών για να αποδείξει ότι τα Γιάννενα διαθέτουν ποδηλατική κουλτούρα. Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, το αυτοματοποιημένο αυτό σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων ξεκινά την πλήρη λειτουργία του (προφανώς μέχρι τώρα ήταν δοκιμαστική). Τα «εγκαίνια» αυτά υποστηρίζονται από το πρόγραμμα «Ποδηλατοδράσεις» του ΟΤΕ και της Cosmote. Η επίδειξη του συστήματος θα πραγματοποιηθεί στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Μαβίλη από τον δήμαρχο Ιωαννιτών Φίλιππα Φίλιο.
Κατά την έναρξη του συστήματος θα πραγματοποιηθούν από τις «Ποδηλατοδράσεις» παράλληλες εκδηλώσεις σωματομέτρησης για προσδιορισμό της κατάλληλης θέσης στο ποδήλατο, δημιουργική απασχόληση καθώς και ποδηλατοβόλτες κάθε 30 λεπτά με τα ποδήλατα του συστήματος. Οι σταθμοί ενοικίασης βρίσκονται στη λίμνη (απέναντι από τα καραβάκια) και στο Ρολόι. Για τη χρήση των ποδηλάτων, απαιτείται η ηλεκτρονική συνδρομητική κάρτα του συστήματος που δίνεται δωρεάν από το γραφείο Τουρισμού του δήμου.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου, οι εταιρείες ΟΤΕ και Cosmote, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ποδηλατοδράσεις» που υλοποιούν, υποστηρίζουν το αυτοματοποιημένο σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων του δήμου διασφαλίζοντας την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του, με στόχο να εντάξουν τη χρήση του ποδηλάτου στις καθημερινές μετακινήσεις κατοίκων και επισκεπτών της πόλης.
Labels:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.