Κακοκαιρία ξανά από Δευτέρα
Οι βροχές και οι καταιγίδες άρχισαν να εξασθενούν από χθες το βράδυ στην ανατολική Στερεά, συμπεριλαμβανομένης της Αττικής, την Εύβοια και τις Κυκλάδες.
Το κύμα κακοκαιρίας θα μεταφερθείστην ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη, τα νησιά του Βόρειου και Ανατολικού Αιγαίου, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα και θα διαρκέσει μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης.
Ο καιρός θα βελτιωθεί αισθητά το Σαββατοκύριακο με άνοδο της θερμοκρασίας, ωστόσο νέο κύμα κακοκαιρίας αναμένεται από τη Δευτέρα με βροχές, καταιγίδες και πτώση του υδράργυρου.
Labels:
ΚΑΙΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.