Θαύμα! Ο Άδ. Γεωργιάδης ανακάλυψε ότι η χώρα έχει πρωθυπουργό
«Δεν κατανοώ πώς καποιοι άνθρωποι καταλαμβάνουν παράνομα ένα κτήριο [...] για να κάνουν το κέφι τους», ανέφερε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως απορεί «πώς τολμάνε ορισμένα μέσα και τους υποστηρίζουν».
«Επιτέλους η Ελλάδα έχει πρωθυπουργό», συνέχισε ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε πως «αυτό που έγινε ήταν σωστό, έπρεπε να γίνει και επιτέλους έγινε».
left.gr
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.