Θαύμα! Ο Άδ. Γεωργιάδης ανακάλυψε ότι η χώρα έχει πρωθυπουργό

«Αυτό που έγινε ήταν σωστό, απορώ πώς συζητάμε ακόμη τα αυτονόητα», δήλωσε στον τ/σ ΣΚΑΙ ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης υπεραμυνόμενος την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε εκκένωση του ραδιομέγαρου της ΕΡΤ. 
«Δεν κατανοώ πώς καποιοι άνθρωποι καταλαμβάνουν παράνομα ένα κτήριο [...] για να κάνουν το κέφι τους», ανέφερε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως απορεί «πώς τολμάνε ορισμένα μέσα και τους υποστηρίζουν». 

«Επιτέλους η Ελλάδα έχει πρωθυπουργό», συνέχισε ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε πως «αυτό που έγινε ήταν σωστό, έπρεπε να γίνει και επιτέλους έγινε». 
 left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]