ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΤ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΕΡΤ
Για
άλλη μια φορά το δίλημμα δημοκρατία ή μνημόνιο αναδεικνύεται επίκαιρο.
Ο
λαός μας θα σταθεί απέναντι στην κατάλυση της νομιμότητας, στην υπονόμευση της
δημοκρατίας και θα υπερασπιστεί την αξιοπρέπειά του και τις ελευθερίες του.
Απαιτούμε
την άμεση αποχώρηση των αστυνομικών δυνάμεων από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ και την
παράδοσή του στους εργαζόμενους της.
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.