Σ. Κεδίκογλου: Έπρεπε να τερματιστεί μία παράνομη κατάληψη

"Η επέμβαση της Αστυνομίας έγινε για την εφαρμογή του νόμου και την αποκατάσταση της ομαλότητας", δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, στον ΑΝΤ1 για την επιχείρηση εκκένωσης των εγκαταστάσεων της ΕΡΤ.
«Έπρεπε να τερματιστεί μία παράνομη κατάληψη και αυτό έγινε με τον καλύτερο τρόπο με τη μεγαλύτερη δυνατή προσοχή», είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]