Μέχρι τον Φεβρουάριου οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληρώνουν φόρο πολυτελείας -Κάθε πότε θα καταβάλλονται οι δόσεις
Τα τέλη κυκλοφορίας θα πληρωθούν σε μια δόση ως τα τέλη του Δεκεμβρίου(31/12). Την ίδια ημερομηνία θα πρέπει να πληρωθεί και η πρώτη δόση του φόρου πολυτελείας. Η δεύτερη δόση του φόρου πολυτελείας θα πρέπει να εξοφληθεί ως το τέλος Ιανουαρίου και η τρίτη μέχρι τέλη Φεβρουαρίου καθώς τα έσοδα θα πρέπει να εγγραφούν στον εφετινό προϋπολογισμό.
Στην περίπτωση που υπάρξει παράταση στην πληρωμή των τελών θα υπάρξει και για την πρώτη δόση του φόρου πολυτελείας.
Πηγή: iefimerida.gr
Labels:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.